Forklaring
Light er for virksomheder der KUN vil sende nyhedsbreve ud og ikke andet.
Pro er for virksomheder der ønsker at samle information om, hvorvidt ens mailkampagne virker - dvs. du får adgang til statistikker, så du kan se hvem af dine modtagere der reagerer når de modtager dit nyhedsbrev.
Interprice er for forhandlere der ønsker at videresælge eller give underafdelinger adgang til eget eBrev (Light).
Interprice+ er en opgradering fra Light til Pro - her kan forhandleren lave ubegrænset antal Pro kontoer.
A-Porto:
A-Porto betyder, at din forsendelse bliver prioriteret højere end B- og C-Porto i den rækkefølge ebrevene bliver sendt på.
Med A-Porto måles der præcist hvilke modtagere der klikker på hvlike links i eBREV´et, og hvilke modtagere der aktivt har vist ebrevet i deres postprogram (hvis teknisk muligt).
A-Porto benyttes til forsendelser, hvor det er vigtigt at vide om den enkelte modtager har vist ebrevet, videre sendt det eller klikket på et bestemt link.
B-Porto:
Når et ebrev sendes som B-Porto bliver der målt det samlede antal visninger og antallet af klik hvert enkelt link i ebrevet modtager (hvis teknisk muligt).
Det er derfor en god økonomiske måde at få statistik over en forsendelse uden at betale for statistik, der muligvis ikke er nødvendigt til faste forsendelser.
B-Porto er gode til faste forsendelser som nyhedsbreve, hvor man som afsender gerne vil blive klogere på hvad modtagerne generelt læser og klikker på.
C-Porto:
C-Porto har den laveste prioritet når vores server sender ebreve ud.
Der måles ikke nogen form for statistik og er derfor billigere, da belastningen af systemet er mindre.
Vi anbefaler at bruge C-Porto hvis man skal sende ebreve, hvor det ikke er vigtigt at måle statistik, eller hvis man selv har et eksternt statistiksystem.
Ligeledes er C-Porto en billig løsning til forsendelser hvor hastigheden på leveringen ikke er det vigtigste.